zaterdag 25 maart 2017

Hij kent mij

Ik ben vaak teleurgesteld in mezelf. Val mezelf duizend keer tegen. En daarbij ... in anderen vind ik ook geen vaste grond onder de voeten. Iedereen kan falen toch? Ik heb het moeilijk op dit moment. Maar in dit alles weet ik dat Jezus mijn enige Troost. Mijn vaste Rots. Hij kent mij. Daarom focus ik me op Hem!
... terwijl wij het oog gericht houden op Jezus, de Leidsman en Voleinder van het geloof. Hij heeft om de vreugde die Hem in het vooruitzicht was gesteld, het kruis verdragen en de schande veracht en zit nu aan de rechterhand van de troon van God. Want let toch scherp op Hem Die zo'n tegenspraak van de zondaars tegen Zich heeft verdragen, opdat u niet verzwakt en bezwijkt in uw zielen. (Hebreeën 12:2en 3)


Hij zal er altijd zijn om mij
  • lief te hebben
  • te vergeven
  • te begeleiden
  • Thuis te brengen

6 opmerkingen:

  1. Weet je. God is niet teleurgesteld in jou. Hij houdt van jou onvoorwaardelijk .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is heel bemoedigend! Ik las je opmerking eerder en was er heel blij mee.

      Verwijderen
  2. Een goed besluit; de focus op Hem. Hij kan aanvullen waar wij tekort schieten. En dat laatste hebben we allemaal wel eens. Wens je Zijn zegen en verlichting in deze tijd. groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anne! Jij veel succes in je nieuwe woning!

      Verwijderen
  3. Jesus...the author and finisher of our faith...such a blessed and encouraging point to focus on.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amen. Thanks for your friendly comment Dianne.

      Verwijderen

Welkom op mijn blog. Ik vind het leuk dat je kwam lezen. Een reactie is natuurlijk nog veel leuker!