maandag 6 maart 2017

God doet het tegenovergestelde

Gisteren heb ik eindelijk mijn breiwerk tevoorschijn gehaald. Toen ik het bekeek was ik teleurgesteld. Het zag er lelijk uit. Dit wordt niks, dacht ik, deze sjaal komt nooit klaar en er zitten veel te veel foutjes in. Ik geef het op.


Het tegenovergestelde
Toen ik daar zo zat met mijn breiwerk op schoot, besefte ik opeens dat God zo heel anders is dan ik. Hij doet het tegenovergestelde! Hij geeft het nooit op. Hij maakt af waar Hij aan begint.

Ik vertrouw erop dat Hij Die in u een goed werk begonnen is, dat voltooien zal tot op de dag van Jezus Christus. Filippenzen 1:6

Hij zal
Geloofd zij God. Hij zal (!!!) het goede werk dat Hij begonnen is voltooien tot op de dag van Jezus Christus.

Hij is de volkomen verlossing
van mijn aangezicht en mijn God
 
Psalm 42

4 opmerkingen:

  1. Een bemoedigend stukje. Ik lijk op die lelijke sjaal, maar God is met mij begonnen en maakt het af. En niet alleen met mij, maar ook met jou en met deze wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rinske, op Google+ reageerde iemand en ik wil dat graag met je delen ( ik denk dat je wel Engels kan lezen) "One more thing I would say to this is Ariëlla Persoonlijk, the reason YHVH's works are not half finished is because HE knows every little stitch that goes into a knitted work, (And intricate patterns do not baffle HIM. as a matter of fact HE can make perfect cables and dipples popcorn stitches without stitch markers. HE made the tiniest cells in our bodies and the largest stars. Isn't Adonia awesome?

      Verwijderen