10-03-17

Daarom zal dit mijn bevrijdingslied zijn!

Ik voelde me verdrietig en was moedeloos. Maar God kwam en gaf me hoop door wat ik las. Hij verzekerde me:

De HEERE maakte de gevangenen los
Psalm 146:7
 
 
God is zoveel sterker dan ik ben. Hij maakte de gevangenen los. Waarom zou ik dan wanhopen en treuren? Jezus roept opening van de gevangenis uit, voor hen die gebonden zijn. Ikzelf hoef die ijzeren boei niet te verbreken. De HEERE Zelf zal het doen. Daarom leg ik mijn afdwalende kinderen aan Zijn voeten neer. 
 
De satan houdt hen vast.
De zonden ketenen hen.
Maar ... 
 
Ik vertrouw
Maar ik vertrouw vandaag op Hem.  En morgen. En overmorgen ook. Ik geloof in de Heere Jezus. Ik geloof in Zijn genade. Ik geloof in de volheid van Zijn macht om hen te redden. Daarom zal dit mijn bevrijdingslied zijn:
 
De HEERE maakt de gevangenen los


8 opmerkingen:

  1. Beautiful picture and message! Praise God that not only did Jesus free us from the chains of sin, but He called us to be His friends, ambassadors, coworkers, and joint heirs!
    God bless you,
    Laurie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een geweldige, en ook vaak zo'n ontzettend nodige, belofte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am praying in agreement with you for our children to be loosed from those chains! Jesus is the great chain breaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Emma, dank je wel dat je kwam lezen. Leuk en fijn.

      Verwijderen

Welkom op mijn blog. Ik vind het leuk dat je kwam lezen. Een reactie is natuurlijk nog veel leuker!