donderdag 22 oktober 2015

Je hoeft alleen je vleugels uit te slaan

Je hoeft alleen je vleugels uit te slaan. Je hoeft alleen te vliegen als een duif, naar de veiligheid van haar til. Vlucht zo naar Jezus. Zijn hart staat wijd open. Zijn armen zijn uitgestrekt. Wie tot Hem komt zal Hij beslist niet uitwerpen!

Dit is Zijn gebod, dat wij geloven in de Naam van Zijn Zoon Jezus Christus. 1 Johannes 3:23


Och, gaf iemand mij vleugels als van een duif. Ik zou wegvliegen naar waar ik blijven kon! - Psalm 55:4

Geloofsvleugels
Als er een wil is om te vliegen en je er naar verlangt om tot Jezus te vluchten, dan heb je vleugels van het geloof gekregen. En als je dan nog steeds het gevoel hebt dat je die vleugels mist, smeek er dan om bij Hem, die je gebiedt te vliegen. Hij geeft de vermoeide kracht en die de HEERE verwachten zullen hun vleugels uitslaan als arenden. 

Vrij naar E. Erskine 

8 opmerkingen:

Welkom op mijn blog. Ik vind het leuk dat je kwam lezen. Een reactie is natuurlijk nog veel leuker!