04-07-15

Vang jij de eerste zonnestralen op? (4)

Heb je ooit de zon op zien gaan in de bergen? Dat lijkt me zo mooi! Ik hoop het echt een keertje te zien.


C.H Spurgeon schrijft een mooie vergelijking over mensen die dicht bij God leven en een zonsopkomst in de bergen.

Als de zon opgaat, vangen de bergtoppen het eerst het licht op. Degenen die dicht bij God leven, zullen de eersten zijn die de invloed van de komende zegen (van herleving) zullen merken.

Vang jij de eerste zonnestralen op?


13 opmerkingen:

  1. Wow...this really inspired me! Thanks, Ariella.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ariëlla, I missed you for a couple of days. :-) Hope all is well. This is a beautiful photo with the first rays on the mountain. A wonderful post. Best regards to you from Seattle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit zo over nagedacht. Wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vergelijking! Ik heb nog nooit de zon op zien gaan in de bergen (ja, behalve op tv en dan ben ik al onder de indruk) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi. Ik heb wel de zon onder zien gaan in Zwitserland. Dat was ook fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, heel veel zonsopkomsten mogen zien in mijn leven. Vanuit het dal maar ook op bergtoppen zelf. Maar ook zonsondergangen gezien, en hoe zit het daarmee dan?... Want de zon blijft het langst schijnen op de toppen ;-) Ja, 'k hou van de bergen sinds mijn kinderjaren, ~Psalm 121.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really wonderful photo indeed. Greetings!!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog. Ik vind het leuk dat je kwam lezen. Een reactie is natuurlijk nog veel leuker!